Često postavljena pitanja

Da li je registracija na sajtu obavezna?

Ne. Kupovinu možete obaviti bez registracije na sajtu. Registracijom na sajtu Vam je olakšana sledeća kupovina jer ne morate da ostavljate ponovo podatke, takođe registrovani korisnici mogu da koriste opciju moje želje.

Zašto prilikom kupovine moram da ostavim telefon i email adresu?

Ovi podaci su nam neophodni kako  bi Vas obavestili o prijemu porudžbine kao i planiranom vremenu isporuku. Moguće je takođe da Vas putem telefona ili maila kontaktiramo radi provere podataka u slučaju ako su  adresni podaci nejasni i slično. 

 

Obaveštenja  o akcijama i drugim povoljnostima Vam nećemo slati izuzev ako ste se dobrovoljno pretplatili na naš newsletter. 

Koliki su i ko snosi troškove dostave?

Troškove dostave snosi kupac. Troškovi dostave su prema cenovniku kurirskih službi koji uglavnom zavise od težine i gabarita pošiljke. U zavisnosti od mesta, brzine i raznih pogodnosti, sarađujemo sa različitim kurirskim službama a sve sa ciljem da troškovi dostave budu što niži te da Vam pošiljka što brže bude isporučena.

Pod kojim uslovima mogu da reklamiram i vratim proizvod?

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da proverite ispravnost proizvoda. Ukoliko je pošiljka ili proizvod oštećen, isto odmah prijavite kuriru. Ukoliko ste pošiljku preuzeli smatraćemo da Vam je ista uručena bez oštećenja.

 

Kod proizvoda, obično su to električni aparati i uređaji, za koje postoji garancija a za koje naknadno ustanovite kvar ili određene nepravilnosti, potrebno je da nam isto prijavitite na info@kineskarobnakuca.rs. U najkraćemo mogućem roku ćemo Vas kontaktirati o daljoj proceduri.

 

Mi poštujemo zakon o zaštiti potrošača, primljenu robu možete vratiti iz bilo kog razloga u roku od 14 dana od datuma prijema pošiljke. U ovom slučaju snosite troškove kurirske službe.

Kada mogu da očekujem pošiljku?

Ukoliko je Vaša porudžbina uspešno prihvaćena, pošiljku ćemo pripremiti i predati kuriru već sledećeg radnog dana. Nakon toga pošiljka treba da Vam stigne u roku od 48 časova izuzev u slučajevima zastoja kurirskih službi. 

 

Ukoliko vam pošiljka ne stigne u roku od 3 radna dana, potrebno je da nas kontaktirate na info@kineskarobnakuca.rs ili pozivom na telefon.